آموزش تربیت سگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 747
:: بازدید هفته : 750
:: بازدید ماه : 1298
:: بازدید سال : 2181
:: بازدید کلی : 31978

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش تربیت سگ
شنبه 25 خرداد 1398 ساعت 9:34 | بازدید : 52 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

•چرا آموزش تربیت سگ را فرابگیریم؟

با توجه به ویژگی های ذاتی و توانایی های بالقوه سگ، انسان ها از این حیوان در موارد گوناگون به ویژه در بحث شکار یا حفاظت از انسان و اماکن استفاده می کنند. همچنین سگ ها با حس بویایی و شنوایی بی نظیرشان، موجب شده اند تا افراد برای کشف اجساد یا بازماندگان حوادث و همچنین کشف محموله های غیر قانونی از آنها کمک بگیرند. در حال حاضر نقش سگ در مباحث ذکر شده بر هیچکس پوشیده نیست و روبروز نیاز به سگ ها بیشتر شده و حتی کسانی هستند که سگ را به عنوان حیوان خانگی انتخاب می کنند. در نتیجه با فراگیری تربیت سگ می توان این حیوان را برای زندگی در کنار انسان ها آموزش داد.

 

 

•در پایان مجموعه آموزش تربیت سگ چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

با مشاهده کامل فیلم های مجموعه آموزش تربیت سگ با نحوه آموختن فرامین مهم و اولیه نظیر توجه کردن سگ به انسان، آرام کردن حیوان، آموزش دست دادن به سگ، آموزش صدازدن و آمدن به سگ، آموزش (نشستن، درازکشیدن، غلت زدن، دویدن دنبال توپ، آوردن وسیله توسط سگ، چرخیدن)، جایزه دادن به عنوان تشویق سگ، بهبود تمرکز سگ، جلوگیری از گاز گرفتن، متوقف کردن صدای پارس سگ، آموزش دستشویی کردن به سگ و موارد بسیار دیگر آشنا خواهید شد. علاوه بر این مطالب، این مجموعه دربردارنده موضوعاتی نظیر اشتباهات بزرگ در تربیت سگ، استفاده از اسباب بازی برای اطاعت بیشتر سگ از فرامین، نحوه صحبت کردن و دستور دادن به سگ، معرفی پدهای ضدآب برای ادرار سگ، بهترین غذا برای توله سگ ها و حل مشکل نپردین سگ می باشد. در ادامه مجموعه آموزش تربیت سگ نحوه انتخاب، نصب قلاده و آموزش سگ های ژرمن شپرد برای حفاظت از صاحبانشان، آماده سازی سگ برای شغل نگهبانی و تربیت توله سگ شیتزو ارائه شده است. همانطور که ملاحظه می کنید مجموعه آموزش تربیت سگ مجموعه ای جامع برای تربیت سگ و همچنین آموزش های مرتبط با نگهداری دو نژاد پرطرفدار شیتزو و ژرمن شپرد می باشد که در صورت آشنایی کامل با مباحثآموزشی این مجموعه، افراد می توانند در این زمینه به سگ ها آموزش های لازم را فرا دهند.

 

•بازارکار تربیت سگ در ایران

سگ ها حیوانات باهوش و فرمانبرداری هستند که با داشتن حس بویایی و شنوایی فوق العاده شان از قرون گذشته در کنار انسان وظایف گوناگونی را نیز بر عهده داشته اند. با گذشت زمان و افزایش دانش انسان در زمینه آموزش به سگ، باعث شده تا در کار هایی همچون عملیات نجات انسان ها، کشف محموله های غیر مجاز، شکار در طبیعت، همراهی با افراد نابینا، نگهبانی از مکان ها و گوسفندان شرکت داده شوند. در حال حاضر در کنار همه این مسائل، نگهداری سگ در خانه به عنوان یک مونس و همدم برای اهالی خانه نیز بسیار رواج داشته و خانواده ها نیز علاقه زیادی به داشتن این حیوان در کنار خود دارند. در نتیجه تربیت سگ از جمله مشاغلی است که می توان با فراگیری نحوه تربیت سگ در کنار رعایت نکات ایمنی، سگ هایی با رفتارهای خاص تعلیم داد که مناسب فعالیت در حیطه های گوناگون باشند. بنابراین مربیان تربیت سگ این روزها از درآمد خوبی برخوردار بوده زیرا در جامعه کنونی سگ ها همپای انسان ها نیز کار و عملیات های مختلفی را عهده دار هستند که باید به طور کامل آموزش های لازم را فرا بگیرند.

 

 

 

 

براي خريد اين پکيج به وب سايت 118 فايل مراجعه کنيد.

 

www.118file.com




:: برچسب‌ها: آموزش تربیت سگ , سگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: